• 30-09-2006, 20:05:29
    #10
    Misafir
    tekrar deniycem tşk.
  • 01-10-2006, 19:49:17
    #11
    Teşekkürler Güzelmiş Dostum
  • 01-10-2006, 20:06:41
    #12
    ben hiç bir şey anlamadım :S
  • 02-10-2006, 15:17:00
    #13
    forumda mask abimizin yaptığı bişey vardı. o başarmıştı sanırım ama dll ile yapmıştı

    msn de yokki soralım
  • 02-10-2006, 17:11:20
    #14
    bende bişi anlamadım . ya localde çalıştırıyorum 404.asp hata verio.
    ama ben iss ile değil. babyweb die bi prog var onunla çalıştırıyorum local de.
  • 02-10-2006, 17:51:03
    #15
    localde deil host'ta çalıştırılanı lazım