• 03-07-2008, 23:36:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar ben siteme bir giriş sayfası hazırladım fakat onu [url=http://www.siteadi.com]SiteAdi.Com - Ana Sayfa[/media] olarak nasıl atarım bende su an [media]www.siteadi.com/2.swf[/media] olarak cıkıyo mesela
  • 03-07-2008, 23:41:12
    #2
    <OBJECT codeBase=http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0 
    height=99 width=263 classid=clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000>
    <PARAM NAME="movie" VALUE="ismiyaz.swf">
    <PARAM NAME="quality" VALUE="high"><PARAM NAME="bgcolor" VALUE="Black">
      <EMBED src="ismiyaz.swf"" quality=high bgcolor=#FFFFFF  WIDTH=263 HEIGHT=99
    TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash"> 
    </EMBED></OBJECT>
    Kendine göre genişlik ve yükseklikleri ayarlasın.
  • 03-07-2008, 23:46:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu kodu nereye yerleştiriyorum??
  • 03-07-2008, 23:50:34
    #4
    index.html defeult.html yada asp php hangi uzantı ise sayfanın kaynak koduna.
  • 03-07-2008, 23:54:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dotum index.php ye dediğin gibi gömdüm kodu fakat bu seferde bos sayfa cıkıyo yazınca belli nden acaba?
  • 04-07-2008, 00:22:50
    #6
    verdiğim kodda ismiyaz.swf gordugun yere kendi kodunun yazıcan [media]http://www.domain.com/dsdsd.swf[/media] artık uzantısı ne ise, tabi once url de sef i kontrol et bakalım dogru url mi çalııyor mu swf . Sanırım pek html bilgin yok Allah kolaylık versin ne diyeyim.