Arkadaşlar merhaba,

<span class="lamp-count"><%=SayisiBildirim%></span>
ve

<span class="lamp-count"><%=SayisiMesaj%></span>
Şeklinde 2 tane asp.net kodum var, sadece bu kadar div yeterli olacak mı bilmiyorum ama <%=SayisiBildirim%> kısmı 0 olduğunda div zaten açılmıyor +1 geldiği an açılıp kırmızı şekilde gösteriyor bize.
Sayı > 0 olduğu zaman sesli bildirim vermesini istiyorum bildirimin geldiği sayı kadar, bu mümkün müdür yoksa bu kadar bilgi yeterli değil midir