Latest Headlines
adamlar manyak yapmış. Zannedersem ücretli ama sizde bir bakın. Free zaten olmaz da nasıl satın alınacağı yazıyorsa çevirmenlerden ricamız anlatsınlar. Ben bu temayı alacağım başka yolu yok. Bir tarafa yönlendirdi 19$ yazıyordu bumuydu başkasımı çözemedim. Şayet o kadar ucuzsa hemen dalayım.
joomla teması
4
●494
- 02-07-2008, 10:41:13Joomlart ın ja teline2 si var çok benziyo
bence daha da güzel gibi ne dersin ?
Satın almak için,
Joomla Templates and Joomla Tutorials for your Joomla 1.5 website buradan istediğini seçip ilerliyosn .. - 03-07-2008, 13:23:37Ben bu temayı alıcam aynı şekilde menü, modül, içerik vs oluşturucam derseniz, temayı aldıktan sonra epey bi hayal kırıklığı yaşıyabilirsiniz. Adamlar teknik olarak çok iyiler ve joomla konusunda uzmanlar onlar için içerikleri bu şekilde yerleştirmek modülleri ayarlamak, günlük ihtiyaçları karşılamak gibi birşey, ama içerikleri aynı şekilde düzgünce eklemek, videoları yerleştirmek vs. bunlar pek kolay şeyler değil, ben uyarımı yapayım yinede karar sizin.
bence daha da güzel gibi ne dersin ?