Mrb Arkadaşlar. Forumdaki logo kısmında şu hatayı veriyor.
Parse error: syntax error, unexpected '-', expecting '}' in D:\websites\cubukbeli.net\httpdocs\forums\global.p hp(264) : eval()'d code on line 1
Parse error: syntax error, unexpected '-', expecting '}' in D:\websites\cubukbeli.net\httpdocs\forums\global.p hp(341) : eval()'d code on line 1
Parse error: syntax error, unexpected '-', expecting '}' in D:\websites\cubukbeli.net\httpdocs\forums\global.p hp(354) : eval()'d code on line 1
Sorun nerede acaba yardım edebilir misiniz?
Forum
logo Kısmında Error Yardım Lüften.
2
●455
- 28-06-2008, 15:38:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1.header şablonunu default yap yani ilk haline getir.şablonlarda düzenlenin yanındaki butondan.
2.Eğer hala olmadıysa global.php dosyanızı ftp den silin yenisini atın.
3.Bunları yapmadan önce database'inizin yedeğini alın. - 28-06-2008, 21:26:40D:\websites\cubukbeli.net\httpdocs\forums\global.p hp
Burada p hp Nin Ayrı Olmasından Olabilirmi Sorun Acaba yoksa Yazım Yanlışımı..
Birde Solano'nun Dediğini Yaparsan Hallolur Büyük İhtimalle