• 19-09-2005, 10:50:35
    #11
    Misafir
    Php'de iyi değilim. Ondan yazamadım. Olsa dükkan senin K@LPQ2@N p.m den gönderdim.
  • 19-09-2005, 10:52:30
    #12
    ok p.m atmistim bende sana: =) neyse yinede saol.
  • 19-09-2005, 10:56:13
    #13
    Misafir
    teşekkür ettik
  • 20-09-2005, 19:31:27
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gerçekten admin paneli ekleidm dizaynı geliştirdim falan çok ama çok güzel oldu Ellerine sağlık!!!!!!!!
  • 21-09-2005, 02:08:18
    #15
    Misafir
    Beğenmene sevindim. Kolay gelsin.