varmıs: )
http://www.gitme.net/isim-anlamlari-sozlugu.php
Asp Script elinde olan satın alıcam
14
●1.367
- 19-09-2005, 10:50:35MisafirPhp'de iyi değilim. Ondan yazamadım. Olsa dükkan senin
K@LPQ2@N p.m den gönderdim.
- 20-09-2005, 19:31:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.gerçekten admin paneli ekleidm dizaynı geliştirdim falan çok ama çok güzel oldu
Ellerine sağlık!!!!!!!!
K@LPQ2@N p.m den gönderdim.