phpfusion forum konusu içinde adsense
3
●1.675
- 18-06-2008, 18:12:55arkadaşlar phpfusion forum konu içinde ilk mesaj içinde nasıl adsense reklamları göstilebilir ya da ilk mesajdan sonra aradım bulamadım bulduğum şekilde uygun değildi yardımcı olabilecek var mı?
- 18-06-2008, 21:26:26Üyeliği durdurulduviewthread.php yi aç
$message değişkeni olacak orada tablo içinde onun üstüne ekle ama adsense deki " ları ' yap yada " ların başına \ işareti koy - 18-06-2008, 21:45:33tam olara yazarmısın değişken yerini yapıyorum olmuyor echo kullanılcak mı birde adsense kodlarını yazarken :/
- 19-06-2008, 09:46:44Üyeliği durdurulduhayır echo yazılmayacak adsense kodlarına dikkat et " ( çift tırnak geçmesin )