• 18-06-2008, 18:12:55
    #1
    arkadaşlar phpfusion forum konu içinde ilk mesaj içinde nasıl adsense reklamları göstilebilir ya da ilk mesajdan sonra aradım bulamadım bulduğum şekilde uygun değildi yardımcı olabilecek var mı?
  • 18-06-2008, 21:26:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    viewthread.php yi aç

    $message değişkeni olacak orada tablo içinde onun üstüne ekle ama adsense deki " ları ' yap yada " ların başına \ işareti koy
  • 18-06-2008, 21:45:33
    #3
    tam olara yazarmısın değişken yerini yapıyorum olmuyor echo kullanılcak mı birde adsense kodlarını yazarken :/
  • 19-06-2008, 09:46:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayır echo yazılmayacak adsense kodlarına dikkat et " ( çift tırnak geçmesin )