• 05-09-2006, 17:01:29
    #1
    Halen bilmeyenler ve içimi dökmek için yazıyorum.(Daha önce yazıldıysa silebilirsiniz)

    Bu furyaya bu adamlarda katılmış.(WowBB: User-friendly forum software) Bence ortada yaptıkları hiçbirşey yok, sadece anasayfaya girip yorum yapmıyorum.Adminini kullandım böyle saçma birşey olmaz! Temasının ve kendisinin iğrençliği bir tarafa, önemli kısım ise script 99$'a satılıyor!
    İsterseniz 15gün ücretsiz kullanabiliyorsunuz

    Ben yazsam daha iyi
  • 05-09-2006, 17:13:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    öyle deme WYSIWYG editör desteği bile varmış
  • 05-09-2006, 17:15:06
    #3
    DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle deme WYSIWYG editör desteği bile varmış
    oda bişimi bide arama motorlarıyla dostmuş arkadaş
  • 08-09-2006, 07:50:41
    #4
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel miş..
  • 30-05-2007, 13:39:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    demo sitesi varmı bunun
  • 30-05-2007, 13:45:51
    #6
    Misafir
    Serenity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo sitesi varmı bunun
    http://www.wowbb.com/forums/
  • 30-05-2007, 21:16:35
    #7
    Normal bir şeye benziyor, phpbb den iyi değildir herhalde.

    Belki full destek vardır, tüm sorunlarıa yerinde çözüm, istenilen eklentileri anında ekleme vb. gibi.
  • 17-09-2007, 15:25:40
    #8
    çok kötü durmuyor ama çok pahalı

    hayatta almam yani
  • 01-03-2008, 22:47:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Powered by WowBB 1.7 - Copyright © 2003-2006 Aycan Gulez - Google'da Ara

    Bir yerde hata var. Bu forum daha betası bile kullanıma ve fazla ziyaretçiye açılmadan satışa sunulmuş. Biraz Saçmalık olmuş. Ama Sanırım Çok sayıda satış yapmış. Bir manada da başarılı olmuş.