Halen bilmeyenler ve içimi dökmek için yazıyorum.(Daha önce yazıldıysa silebilirsiniz)

Bu furyaya bu adamlarda katılmış.(WowBB: User-friendly forum software) Bence ortada yaptıkları hiçbirşey yok, sadece anasayfaya girip yorum yapmıyorum.Adminini kullandım böyle saçma birşey olmaz! Temasının ve kendisinin iğrençliği bir tarafa, önemli kısım ise script 99$'a satılıyor!
İsterseniz 15gün ücretsiz kullanabiliyorsunuz

Ben yazsam daha iyi