colors groups modunu kurdum ama mesajları okurken kullanıcı resminin üstündeki isim yerine aşağıdaki gibi oluyor, hata yapmışım diyerek hepsini 1 defa daha kurdum ama gene aynı sorun.

eviL[/b], ')">eviL