• 21-05-2008, 02:00:56
    #1
    Arkadaşlar Bende vista kurulu internet exlorerda çok hata olmasından dolayı firefox kurdum ancak bundada flashları göstermiyor el ile kurmaya çalışıyorum hata veriyor ne yapmam gerek acaba ?
  • 21-05-2008, 02:03:26
    #2
    el ile kurarken firefox u kapatıyormusun ? hangi sürümü kullanıyorsun ?
  • 21-05-2008, 02:22:01
    #3
    2.0.0.12 sürümünü kullanıyorum sürümlerin hepsini kurdum ama sonuç vermedi
    evet ellede denedim kuramadı maalesef.
  • 21-05-2008, 16:56:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bendede oluyor int xepolereda çalışıyor firefox ve operada çalışmıyor.yükledigimde zaten yüklü diyor:S
  • 21-05-2008, 17:56:46
    #5
    teşekkür ederim bir arkadaş yardımcı oldu firefox'u kapatıp kurmayı denedim oldu
  • 21-05-2008, 18:09:03
    #6
    böyle bişey oldugu zaman yani bişey kurarken filan sorun çıktıgında,kurulum sırasında verdigi hatayı mesaja eklerseniz çok daha hızlı bi şekilde sorununuz çözülmüş olur
  • 21-05-2008, 19:07:45
    #7
    Sağolun bir daha sorunum olursa öle yapacağım ?