• 16-05-2008, 22:05:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şok açıklama: Firefox tarayıcısı yakın bir gelecekte kullanıcı verilerini toplayabilir.

    Mozilla Foundation, "Data" ismindeki proje ile Firefox kullanıcılarının verileri toplamak istiyor ve "hem sosyal hem de kapitalist tipler" için açık bir veri bankası oluşturmaya niyetli. Bu ifadeyi bizzat Mozilla şefi John Lilly, kendi blogunda kullandı.

    Lilly'ye göre herkes "kullanıcı verilerini analiz etme, bunlardan tecrübe edinme ve başkalarıyla paylaşma imkânına sahip olacak." Şimdiye kadar Mozilla kullanıcılar hakkında neredeyse hiç veri toplamıyordu. Sadece tarayıcı güncellemelerini daha iyi dağıtabilmek için Firefox'un en sık nerelerde kullanıldığı hakkında bilgi ediniliyordu.

    http://www.chip.com.tr/konu/Mozilla-kullanici-verilerini-toplamak-istiyor_6884.html
  • 16-05-2008, 22:07:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle anti-firefoxcuların Abartması'dır..
  • 16-05-2008, 22:11:06
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    ona bakılırsa kullandığımız her program her zımbırtı verilerimizi toplayabilir
  • 16-05-2008, 22:15:07
    #4
    alsada almasada firefox
  • 16-05-2008, 22:16:06
    #5
    Misafir
    firefox zahmet etmesin gerekirse ben kendi bilgilerimi kendi elimle veririm !

    İ love firefox
  • 16-05-2008, 22:18:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    forever firefox
  • 16-05-2008, 22:32:16
    #7
    gmail de topluyor, maillerimizin içeriğine göre reklam gösteriyor sağda
    bunda seçmeli olabilir, kullanıcı istatistiklerimi gönderin diye, google toolbar veya messenger da olduğu gibi