http://rookie5.net/
Joomla kurdum ama girmiyor?
Admin paneline giriyor.
Sorun neyden kaynaklanıyor?
Sorun
3
●502
- 12-05-2008, 18:29:01Üyeliği durdurulduGardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim 755 oldu
Birde admin paneli nasıl türkçe yapabilirim?
