• 11-05-2008, 22:31:36
    #1
    ilk önce şunu belirtmek istiyorum ilk mesajdan sonra ads gibi her mesajın içinde reklam üç mesajda bir reklam hepsini ayarlıyabiliyorsunuz
    zaten temeli ona dayanıyor ben iki üç kod silip 4 kod ekledim
    ilk mesajın içinden reklamlarınzı gösterir ads gibi isterseniz her üç mesajda bir de gösterebilirsinz
    ### Bilgi ###

    Plugin: İlk mesajda REKLAM
    Versiyon 2.0
    Yazan: MyBBoard.de(eski halini yapanlar)
    Çeviri: http://www.mybbdestek.com (arno'nun çevirisinde düzenleme yaptım)

    ### KURULUM ###


    1.Dosyayı inc/plugins klasörüne yükleyin.
    2. Admin Panelinden plugini aktifleştirin.
    dosyanın adı yabancı gelmeycektir

    güle güle kulllanı

    buda caps:

    Alıntıdır.
  • 12-05-2008, 18:00:06
    #2
    Kaynağıda belirtseydin daha iyi olurdu
  • 13-05-2008, 19:46:56
    #3
    Alıntı
    Plugin: İlk mesajda REKLAM
    Versiyon 2.0
    Yazan: MyBBoard.de(eski halini yapanlar)
    Çeviri: MyBBDestek.Com - MyBB Resmi Trke Destek Sitesi (arno'nun çevirisinde düzenleme yaptım)
    belli olmuyormu
  • 18-05-2008, 16:45:05
    #4
    1 aydır bunu arıyorum sağolasın.
  • 03-01-2009, 05:16:05
    #5
    Bu 1.4 uyumlu mu?

    Öyleyse biri rapide upload eder mi ?

    50 mesaja ulaşamadım da
  • 03-01-2009, 17:16:04
    #6
    rapid: RapidShare: Easy Filehosting
  • 03-01-2009, 18:23:09
    #7
    İlk Mesaj'ın altındamı yoksa mesaj içerisindemi reklam gösteriyor?
  • 05-01-2009, 18:23:50
    #8
    mesaj içerisinde...mesaj altında ayarına bağlı
  • 22-01-2009, 04:50:52
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşım ben bu dedıklerınızı yaptım ama ben adsense kodlarımı ekledıgım zaman siteyi acmıyor konulara girmıyr. . #pid44477 url nın sonuna bu url eklenıyor. . sayfa bembeyaz kalıyor ama kodları eklemedıgımde adsense HTML kodlarını girin dediğinde oyle yolladıgımda acıyor. .

    neden olablr ? yardım ederseniz sevinirim. .