<?php
if ($_POST) {
$1 = $_POST["1"];
$tarihsaat=date("Y-m-d h:i:s");
$2 = $_POST["2"];
$3 = $_POST["3"];
$4 = $_POST["4"];
$5 = $_POST["5"];
$6 = $_POST["6"];
$7 = $_POST["7"];
$8 = $_POST["8"];
$9 = $_POST["9"];
$0 = $_POST["0"];
$10 = $_POST["10"];
if ( !empty($1));{
//Verileri Ekle
$ekle=mysql_query("insert into islem (1,tarih,2,3,4,5,6,7,8,9,0,10) values ('$1','$tarihsaat','$2','$3','$4','$5','$6','$7','$8','$9','$0','$10')");
if ($ekle){
echo "<font color='green'>İşlem başarı ile gerçekleştirildi</font>";
} else
echo "<font color='red'>İşlemde hata meydana geldi</font>";
}
}
?> Bu kodlar ile veritabanına veri eklemek istiyorum ama undefinied index hatası alıyorum. Anladığım kadarıyla tüm alanların dolu olmasını istiyor. Ama ben sadece hangi alana veri girmişsem ona ekleme yapmasını satırdaki diğer sütunları boş geçmesini istiyorum. Kodumu nasıl düzenlemeliyim ?
[YARDIM]PHP ile MYSQL'den veri çekme
10
●1.038
- 04-01-2017, 03:53:59Üyeliği durduruldu
- 04-01-2017, 08:43:04Üyeliği durdurulduDaha iyi anlaşılması için şunu da ekliyim. Farklı modallar ile tek sayfa üzerinden bu veri girişlerini yapıyorum. Her bir veri için ayrı bir modal kullanıyorum. Hangi modal ile giriş yapmaya çalışırsam diğer alanlar için undefined index hatası alıyorum.
- 04-01-2017, 21:14:25Üyeliği durdurulduSayı ile başlamıyor bunlar zaten, tablomu ve değişkenlerimi gizlemek için bu şekilde değiştirdim isimleriStyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2017, 23:05:25Veritabanında hata veren alanlara veritabanı üzerinden varsayılan bir değer atayın sorununuz çözülecektir. Bu arada standart mysql_query leri lütfen kullanmayın. İstediğiniz güvenlik fonksiyonunu yazsanız bile sql injection yersiniz. PDO yada mysqli kullanın şiddetle tavsiye ederim.
- 06-01-2017, 04:30:44Üyeliği durdurulduDurum aynı boş gelen valueler için Notice: Undefined index: hatası alıyorum. Durumu biraz daha açıklıyım. Tek bir sayfa içinde birden fazla farklı yerde form action kullanıyorum. Bu actionlar farklı modallara bağlı. Mesela 1 ve 2 numaralı veriler bir form action içinde modal ile alınıyor. tek sayfa içinde farklı butonlarım var bu butonlar ile modalları açıp sadece 1 veya 2 veri girip kaydetmek istiyorum. Sayfada yenileme falan yapmak yada sayfa sayısını arttırmak istemiyorum. Sadece bir index sayfası var.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama mesela 1,2,3 numaralı verilerin girildiği form action'ı açıp veri girdiğimde 4ten 10a kadar değerler o form action içinde yer almadığı için hata alıyorum.
Sanırım tasarımımı değiştirmem gerekiyor. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor ?