• 07-11-2016, 12:27:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Kullandığım bir sistemin mobil tarafında menü sorunu yaşıyorum sadece bir sayfa açıkken donma yaşatıyor (menüye tıklayıp boş bir yere tıklayınca kapanmıyor) ve sadece iPhone üzerinde bu oluyor.

    Bu konuda fikri veya tecrübesi olan var mı?
  • 07-11-2016, 12:43:08
    #2
    demo görebiliyo muyum hocam bi bakayım
  • 07-11-2016, 14:13:31
    #3
    Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo görebiliyo muyum hocam bi bakayım
    teşekkür ederim hocam mesaj gönderdim.
  • 08-11-2016, 17:57:42
    #4
    yokmu yardımcı olacak birisi ?