• 22-08-2006, 22:39:41
    #1
    x.php miz var, bu sayfada submit butonu (B1) , kendi kendine post edecek bilgileri ve eger post edilmişse textboxtakini ($t) yazdırıp form u saklayalım.


    if ($B1){
        echo $t;
    }
      else {
    formu göster
    }
    bunda yanlışlık nerde?

    formu göster - kısaltmadır
  • 22-08-2006, 22:45:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ...
    <form action="post" ........>
    ...
    <input type="submit" ... name="B1" ... />
    <textarea name="t" ...></textarea>
    ...
    </form>
    ...
    olduğu varsayılarak,
    <?php
    if( isset($_POST['B1']) )
    {
     echo $_POST['t'];
    }
    else
    {
     echo "form";
    }
    ?>
  • 22-08-2006, 22:47:24
    #3
    (!$B1)
    dene
  • 22-08-2006, 22:47:31
    #4
    teşşekkürler elmasgunes. sorun halloldu
    sanada crash ama sanki !B1 olmadı
  • 22-08-2006, 22:57:41
    #5
    Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşşekkürler elmasgunes. sorun halloldu
    sanada crash ama sanki !B1 olmadı
    valla turnuva ortasında cevap yazdım bakamadımda tam olarak ne olduğuna sadece b1 de değer yoksa diye bişeye ihtiyacın vardı sanırım onu yazdım sorun değil
  • 22-08-2006, 23:00:14
    #6
    Crash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla turnuva ortasında cevap yazdım bakamadımda tam olarak ne olduğuna sadece b1 de değer yoksa diye bişeye ihtiyacın vardı sanırım onu yazdım sorun değil
    teşekkürler