• 25-04-2008, 18:55:13
    #19
    mobilist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fişlemeden kasıt ne? Tıklamadan açılan arıyorum senelerdir.
    bkz. google fişleme - Google'da Ara


    ayrıyetten;

    <script type="text/javascript">
    var url = 'http://www.siteniz.com/?';
    </script>
    <script type="text/javascript" src="http://banner.ringofon.com/open.php"></script>
    bu kodu deneyeniniz oldu mu ?

    Mantık bahsettiğiniz mantık yani, tıklamadan açılmıyor. Ayrıyetten aylardır bu kodu kullanıyorum, hiçbir sitem fişlenmedi. Önerimdir
  • 27-04-2008, 03:48:52
    #20
    ben beyenmedim olmuyor
  • 21-06-2008, 10:57:38
    #21
    Üyeliği durduruldu
    henüz hâla fişleme falan olmadı
  • 01-07-2008, 06:55:08
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Fişleme yoksa güzel.
    Peki buna aynı ip'ye günde bi kere açılmasını söylesek olmaz mı
  • 01-07-2008, 09:21:17
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ie için war istersen
    kodu alabilirmiyim ?
  • 04-08-2008, 21:35:43
    #24
    kapanışta açılanından yok mu bunun?
  • 15-08-2008, 22:54:25
    #25
    SkyGod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapanışta açılanından yok mu bunun?

    https://www.r10.net/javascript-progra...odu-lazim.html
  • 18-08-2008, 21:20:56
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet tıklamadan çalışmıyor genede diğerlerine göre idare eder

    aynen katılıyorum
  • 19-08-2008, 20:19:08
    #27
    sadece ilk tıklamada olsa daha iyi olur. bu şekilde kullanmak akıl karı değil.