Aykutbey v2 banner 1 tıklama ıslemlerını eskısınde oldugu gıbı nası bırlestırebılırım
eskı file php
https://www.r10.net/attachment.php?at...1&d=1155606523
yenı file php
https://www.r10.net/attachment.php?at...1&d=1155606523
Aykutbey v2 hakkında
7
●728
- 15-08-2006, 08:46:22MisafirAykutbey mp3 scripti Aykut'a ait. Kendisine p.m ile ulaşabilirsiniz. Sanırım o yapabilir.
https://www.r10.net/members/aykut.html