Jtnet Manşet Modülü Problemi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Jtnet Manşet Modülü Problemi
4
●
519
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Jtnet Manşet Modülü Problemi
09-02-2016, 16:47:36
#1
ademir
Jtnet Manşet Modülü kullanıyorum ama anasayfada göster işaretli her sayfada manşet müdlü çıkıyor bunu nasıl düzeltirim...?
10-02-2016, 09:49:04
#2
muratyil
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Modüle eklediğiniz içerikler herhangi bir menü öğesine bağlanmamışsa bu sorun olur.Sahipsiz içerikleriniz olmamalı.
10-02-2016, 11:07:05
#3
ademir
Modüle Bağladığım Haberler Öğesi Anasayfada göster seçili sayfalarda işaretli.
Resimleri incelermisiniz acaba nerde hata var?
10-02-2016, 11:43:50
#4
muratyil
Yeni bir menü öğesi oluşturun Haberler adlı kategorinizi o menü öğesine kategori listesi türünü seçerek ekleyin sorun çözülecektir.
10-02-2016, 12:23:04
#5
ademir
Çok teşekkür ederim Murat Bey.
Sorun çözüldü sayenizde..
Alıntı
Yeni bir menü öğesi oluşturun Haberler adlı kategorinizi o menü öğesine ekleyin sorun çözülecektir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler