Elinde softdark teması olan?
4
●582
- 15-11-2009, 19:41:17Türklord'un temaları xhtml hatası dolu.kullanacaksanız bi temizlik yapın derim

http://www.smfciyiz.biz/tema/softdark/softdark.zip
https://www.r10.net/smf/283804-butun-...-temalari.html - 05-12-2009, 23:16:40varmı bişey arkadaşımSuLeymanArsLan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
