tema FoRuMLiKe Style - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
tema FoRuMLiKe Style
17
●
2.055
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
tema FoRuMLiKe Style
1
2
29-03-2008, 02:01:16
#1
ertunc_58
Tema tekrar yayında..!!
D E M O
İ N D İ R
Ekran Görüntüsü
1
2
29-03-2008, 07:44:16
#2
hyprosoft
Üyeliği durduruldu
güzel vb tarzına bikaç edit yapmışsın beğendim paylaşırsan sevinirim
29-03-2008, 08:47:44
#3
HayroLa
Turkloard'ın Temasının Catbg'Leri Değişmiş. Birde Style.Css 'de bir kaç değişiklik. Güzel olmuş):
29-03-2008, 11:09:09
#4
ertunc_58
arkadaşlar buradan indirebilirsiniz...
Temayı indir
18-04-2008, 21:44:57
#5
ertunc_58
temadan görüntüler
18-04-2008, 21:54:58
#6
Fhenix
smf gitgide vb ye benzemeye başladı,çakma vb
güzel tema olmuş iyi çalışma
18-04-2008, 23:00:20
#7
DaRKTuRK
tşkler gzl tema
22-04-2008, 21:17:56
#8
SS9
Başkalanırın temalarını degil Default temayı editleyin.
28-07-2008, 17:51:11
#9
ertunc_58
kardeşim edit tema diye koymuşuz bi fikir sen koysan daha iyi olur baltalama .... fikirleri
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler