• 29-03-2008, 02:01:16
    #1
    Tema tekrar yayında..!!

    D E M O

    İ N D İ R

    Ekran Görüntüsü
    1


    2
  • 29-03-2008, 07:44:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel vb tarzına bikaç edit yapmışsın beğendim paylaşırsan sevinirim
  • 29-03-2008, 08:47:44
    #3
    Turkloard'ın Temasının Catbg'Leri Değişmiş. Birde Style.Css 'de bir kaç değişiklik. Güzel olmuş):
  • 29-03-2008, 11:09:09
    #4
    arkadaşlar buradan indirebilirsiniz...


    Temayı indir
  • 18-04-2008, 21:44:57
    #5
    temadan görüntüler



  • 18-04-2008, 21:54:58
    #6
    smf gitgide vb ye benzemeye başladı,çakma vb
    güzel tema olmuş iyi çalışma
  • 18-04-2008, 23:00:20
    #7
    tşkler gzl tema
  • 22-04-2008, 21:17:56
    #8
    Başkalanırın temalarını degil Default temayı editleyin.
  • 28-07-2008, 17:51:11
    #9
    kardeşim edit tema diye koymuşuz bi fikir sen koysan daha iyi olur baltalama .... fikirleri