• 29-07-2008, 22:34:46
    #10
    eline sağlık
  • 03-01-2009, 11:51:50
    #11
    yaw inanmayın o tema onun değil o yapmadı çalıntı yapıyo inanmayın banlayın şunu ben tanıyorum arkadaşım ama yalan söylüyo önceden beri var hatta rallyproco yaptı o temayı
  • 03-01-2009, 14:15:41
    #12
    site bufff.
  • 03-01-2009, 14:24:38
    #13
    Şu çöl ateşinin css yi default a atıp tema yaptım diyen uyanık mı yoksam bu
  • 03-01-2009, 22:12:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hmm. Paylaşım yapmış en azından teşekkürler.
  • 13-02-2009, 15:46:30
    #15
    Ozan Sazan gibi giriyorsun Leke at koçum leke
    Forum sitemizden yetkini aldık diye artık lekelemelere başladın sana yakışan bu seninle de arkadaş oldugumuzu hatırlamıyorum...

    Arkadaşlar temanın orjinalini kaybettim şimdi edit tekrardan yapıyorum smf vb styleden
  • 14-02-2009, 19:03:26
    #16
    Tema tekrar yayında..!!

    D E M O

    İ N D İ R

    Ekran Görüntüsü
    1


    2
  • 15-02-2009, 12:04:32
    #17
    VB tarzı olduğu için tema tutulur , ayrıca gayet hoş tema Teşekkürler
  • 22-02-2009, 22:51:27
    #18
    Saolun arkadaşlar tema şahane