Mobilde jQuery kullanımını kapatma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mobilde jQuery kullanımını kapatma
3
●
342
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Mobilde jQuery kullanımını kapatma
29-08-2015, 15:30:10
#1
FSahin
Merhaba arkadaşlar, bir sorunum var. Mobilde yani şöyle 600px çözünürlükten aşağısı için jQuery kullanımını kapatmak istiyorum. Böyle birşey mümkün müdür ?
29-08-2015, 16:54:39
#2
rob33n
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
if (window.innerWidth > 600) { //çalışmasını istediğin scriptler buraya }
31-08-2015, 13:37:19
#3
FSahin
rob33n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
if (window.innerWidth > 600) { //çalışmasını istediğin scriptler buraya }
Hocam ben şu şekilde denedim fakat çalışmadı. Bir yerde hata mı yapıyorum acaba ?
Alıntı
if (window.innerWidth > 800) {
(function($) {
$.lockfixed("#sidebar .sidebar",{offset: {top: 10, bottom: 300}});
})(jQuery);
}
31-08-2015, 14:11:40
#4
rob33n
Debugger koyup kontrol ettin mi? Belki farklı bir hata veriyordur. Jquery tanımlı olmayabilir, yazım hatası olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler