Arkadaslar adtescil.net sitesinde ayrı iki adet script kullanıyorum buradaki üyelerin iki ayrı yere uye olmasını istemiyorum bu uyeleri sql dosyasını tek taraflı nasıl kaydettirebilirim (yardımcı olan arkadaslara sitenin altında foter bölümünde ismini yayınlayacağım) simdiden tesekkur ederim