• 18-03-2008, 23:37:06
    #1
    arkadaşlar ie 7 de gördügüm flashı firefox da göremiyorum nedendir?
  • 19-03-2008, 22:42:22
    #2
    hiç fikri olan yok mu yaw
  • 19-03-2008, 23:09:33
    #3
    link verirmisin
  • 20-03-2008, 21:04:07
    #4
    arkadaşım flash uygulamaları activex denetiminden geçebilmek için bir .js dosyasına ihtiyaç duyuyor.
    Flash cs3 bunu otomatik olarak çıkartıyor.
    Dreaweaver 8.02 ve üstü versiyonlarda bu dosyayı otomatik olarak hazırlıyor.
    Problemde buradan kaynaklanıyor.ie7 bazı .js dosyalarında problem çıkartabiliyor ve bu .js dosyasını tam olarak işlemedimi flashıda göstermiyor.Sana tavsiyem eğer flash cs3 kullanıyorsan publish ile htmli oluşturman bu şekilde oluşan .js lerde problem olmuyor.
  • 21-03-2008, 00:03:21
    #5
    sorun ie 7 de değil firefoxda senavi
  • 04-04-2008, 01:58:25
    #6
    Flashplayer yüklenirken seçili browser'a yüklenir. Bu da yükleme seçeneklerinde belirtilir. ie yi seçmişsiniz..

    Firefox ile yeniden adobe.com a girip flashplayer yükleyin..