• 17-03-2008, 13:26:20
    #1
    beyler ff yi masaüstünde kullanıyodum.çok iyiydi.şimdi laptop aldım.aynı performansı verirmi sizce. laptop ta ie 7 kurulu şuan.vista home basic işletim sistemim.
  • 17-03-2008, 13:37:13
    #2
    laptopunun kalitesiyle ilgili bişi hocam :R bende kiyle ff ile r10 acaip kasıyor flashlar var o yüzden giremiyorum laptoptan :R
  • 17-03-2008, 13:46:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vista'da bende de kasıyordu,xp kurdum sorun yok
  • 17-03-2008, 14:01:15
    #4
    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laptopunun kalitesiyle ilgili bişi hocam :R bende kiyle ff ile r10 acaip kasıyor flashlar var o yüzden giremiyorum laptoptan :R
    pc bu:
    HP TCR 530 KD092AA CD T2400 1G 120G 15.4 V BW

    seninkinden düşükmü?
  • 17-03-2008, 15:06:55
    #5
    explorer 7 de bence iyidir ama benim favorim firefox dur saygılar
  • 17-03-2008, 15:08:13
    #6
    Misafir
    Bende forum ff de kasmıyor , şimdiye kadarda kasan 3-4 siteyle karşılaştım ..
    Ram'im 512 (Laptop için konuştum)
  • 17-03-2008, 16:02:16
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    bende ie7 felaket kasıyor 1 gb ramli laptopta firefoxda şu ana kadar kasan site görmedim
  • 17-03-2008, 16:03:32
    #8
    Misafir
    toshiba asallaite a200 var gayet sağlıklı
  • 17-03-2008, 16:06:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    p4 pc var r10'a girince cpu %100 oluyor
    celeron laptopla giriyorum %3'lerde