• 13-03-2008, 16:27:42
    #1
    Merhaba http://hepsifan.biz/forum'da bi tane hani orda forum,üyeler,admin,giriş,çıkış,profil,vs yazıyor oraya bide portal eklemek istiyorum gif'i var ama nerden eklenceni bilmiyorum ekledim zaman .:: Grup Hepsi Fan Club ::. portal vs digil kendim html yaptım sık ve kolay olsun diye teşekkürler...
  • 21-03-2008, 09:17:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar banada lazım bi tane daha meni kısmından sayfa olucak ama bütün kodları kendimiz yapıştırıcaz nasıl olucak bu ?
  • 21-03-2008, 09:35:53
    #3
    @hazarhizmet
    Blue Love By Dursy Anladın sen onu
    catbg değiştirerek tema design olmuyor,smf bir hobi işidir o temayı yapan adamın o temaya ayırdığı vakite yazık.
  • 21-03-2008, 09:41:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Emeğe saygısızlık yaptığımız felan yokki sadece farklı bi sayfa daha eklemek istiyoruz ayrıyeten burası paylaşım platformu eleştiri değil isteyen istediğini yapar ister paylaş ister paylaşma ama gereksiz eleştirilerde bulunma tamammmı :@
  • 21-03-2008, 09:44:54
    #5
    tombala torbasından fırlar gibi fırlama lütfen ne yazmışım mesajımda ? "@hazarhizmet"
    yaran varki hoplayıp zıplıyorsun.bir güzel söz ile bitireyim cümlemi [Kimsenin kuyruğuna basmassan herkes iyidir]
  • 21-03-2008, 10:15:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sadece eleştiri yapma dedim herkes istediğini isteyebilir toplumda bunun yüzüne ezilen insanlar var " Güçlü zayıfı ezer" şeklinde saygı duymayan dumaz konudan çıktık modlara özür maşka mesaj yok evet yardım edebilecek olan varmı ?
  • 07-04-2008, 18:07:06
    #7
    ForumiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @hazarhizmet
    Blue Love By Dursy Anladın sen onu
    catbg değiştirerek tema design olmuyor,smf bir hobi işidir o temayı yapan adamın o temaya ayırdığı vakite yazık.
    o tema bana ait digildi ark vermisti link tıklasan anlardın sonra forumn'a üyeo lda su anki temayı degistir görürsün o hatayı düzeltik artık çöl ateşi yazıyor o yazıyı ben yazmadım bide sana da burdan arz ederim