• 12-03-2008, 18:22:15
    #1
    arkadaşlar site firefox ta sorunsuz ama explorer da orta alan aşağı kayıyor bu konuda bana yardımcı olabilecek biri var mı?



    <body>
    <%
    if session("hostcumusteri") = "evet" Then
    else
    response.redirect "default.asp"
    end if
    %>
    <div id="ust"></div>
    <div id="govde">
    <div id="banner"><!-- #include file = "banner.asp" --></div>
    <div id="menu"><!-- #include file = "menu.asp" --></div>
    <div id="orta">
    <div id="sol"><!-- #include file = "login.asp" --><!-- #include file = "hr.asp" --><!-- #include file = "sol.asp" --></div>
    <div id="sag">

    <table border="0" cellpadding="0" style="border-collapse: collapse" width="318">

    <%

    ms_id = session("ms_id")
    Set Musteri = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
    Sql = "Select * from do where ms_id = '" &ms_id& "'"
    Musteri.Open Sql, baglan, 1, 3

    Set Musteri=baglan.execute(sql)
    %>
    <% IF Musteri.eof Then%>
    Adınıza Kayıtlı Herhengi bir domain yoktur
    <% response.end
    end if%>


    <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="94%" id="AutoNumber1">
    <tr>
    <td width="38%">Adınıza Kayıtlı Domain Adresleri</td>
    <td width="28%">Başlama Tarihi</td>
    <td width="17%">Bitiş Tarihi</td>
    <td width="17%">İlk Kayıt Tarihi</td>
    </tr>
    <%
    Do while not Musteri.eof
    if request("ms_id")=Musteri("ms_id") then
    buldu=true
    exit do
    end if
    %>
    <p
    <tr>
    <td width="38%"><%=Musteri("do")%>&nbsp;</td>
    <td width="28%"><%=Musteri("baslama")%>&nbsp;</td>
    <td width="17%"><%=Musteri("bitis")%>&nbsp;</td>
    <p> <td width="17%"><%=Musteri("ilk")%>&nbsp;</td></p>

    </div>
    </tr>
    <%Musteri.movenext%>
    <%loop%>
    </table>
    </div>
    <div id="alt"><!-- #include file = "alt.asp" --></div>
    </div>
    </div>



    yardımlarınız için tşk
  • 19-03-2008, 04:15:52
    #2
    en üstlerde
    <table border="0" cellpadding="0" style="border-collapse: collapse" width="318">
    bu sekılde actıgın tablo kapatılmamıs edıtorde baktıgımda onu kaldırırsan sorun yok gorunuyor gereksız bı tablo gıbı gorunuyor yani verdıgın kodların ıcınde bıde gozume takılan
    </div>
    </tr>
    seklınde dıv kapatma koymussun buda tahmınım </table> kısmından sonra koyulcak dıv kapatmalarıdır oralara dıkkat edersen sorun cıkmaz dıye tahmın edıyorum.
  • 19-03-2008, 13:49:34
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    <div id="orta"> dan sonra o div i kapattığını göremedim tam olarak..
    firefox o tarz yerleri kendi tamamlıyor ama ie kılını kıpırdatmaz
  • 19-03-2008, 18:23:45
    #4
    bu ie niye böle odun gibi insan biraz akıllı olur küçük kardeş ezeli rakipten ilham alır

    Yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar