Bileşen Hatası - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bileşen Hatası
0
●
460
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Bileşen Hatası
12-03-2008, 01:45:32
#1
ChechenWarrior
Bileşeni secip yükle & kur dediğimde "Bu bölümü görmek için yetkili değilsiniz" diyo. Sorun ne acaba bilen varmı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler