RosClassic teması?
6
●1.219
- 14-03-2008, 15:46:51o tema bana dizisi bana ait. RosClassic ...
Sadece kendi sitemde kullandım ve zaman içinde bir çok kere editledim. Ve sitemde bulunan açık yüzünden bir kişi tarafından download edildi editlenmeden kullanıldı, editlenip kullanıldı ve dağıtıldı. Bunu yapan bir hırsızdır
Sanal... adında bir site sahibi...
O temayı bence arama bulamazsın (:
- 08-04-2008, 08:31:19Nicholas normalde RosClassic teması çok gereksiz bir tema yanı farklı farklı donusumleri var. tam olarak hangi sitedeki temayı arıyorsan ona göre yardımcı olabılırım sana
- 14-06-2008, 17:22:33bu site benım zaten de sen benım temamı napacan nu anlamadım.Her tarafında sanalrap grafiklerı ver zaten
Sanal... adında bir site sahibi...