• 10-03-2008, 22:20:57
    #1
    beyler RosClassic temasını arıyorum. bulan olursa lütfen paylasabilirmi?
  • 14-03-2008, 15:46:51
    #2
    o tema bana dizisi bana ait. RosClassic ...

    Sadece kendi sitemde kullandım ve zaman içinde bir çok kere editledim. Ve sitemde bulunan açık yüzünden bir kişi tarafından download edildi editlenmeden kullanıldı, editlenip kullanıldı ve dağıtıldı. Bunu yapan bir hırsızdır Sanal... adında bir site sahibi...

    O temayı bence arama bulamazsın (:
  • 29-03-2008, 09:44:58
    #3
    Mesajının Tamamını kalın yazmak yasak Nicholas
  • 08-04-2008, 08:31:19
    #4
    Nicholas normalde RosClassic teması çok gereksiz bir tema yanı farklı farklı donusumleri var. tam olarak hangi sitedeki temayı arıyorsan ona göre yardımcı olabılırım sana
  • 08-06-2008, 21:44:27
    #5
    sanalrap dot org adlı site kullanıyor..
  • 14-06-2008, 17:22:33
    #6
    bu site benım zaten de sen benım temamı napacan nu anlamadım.Her tarafında sanalrap grafiklerı ver zaten
  • 22-06-2008, 11:36:50
    #7
    hoşuma gitti o yüzden sordum