Arkadaşlar elimde .db dosyası var ancak bi türlü içini açıp düzenleme yapamadım.
Biri yardımcı olabilir mi lütfen?
.db dosyasını açmak
5
●2.392
- 12-02-2015, 12:57:25Hocam denedim de null yazıp duruyor. bir şey değiştirince de db çalışmıyor.Royna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2015, 15:23:46Çok teşekkür ederim olduAlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle