vistaya ıss kurdum, siteyi görebiliyorum ama xp deki gibi ayrıntılı hataları göremiyorum.
ne yapmalıyım?
Vistada asp hataları
2
●647
- 22-02-2008, 04:12:31Çilem.Net de resimli anlatım var. bende kullanıyorum vistada hiç bir sorun yaşamadım gayette memnunum