• 21-02-2008, 20:26:16
    #1
    vistaya ıss kurdum, siteyi görebiliyorum ama xp deki gibi ayrıntılı hataları göremiyorum.

    ne yapmalıyım?
  • 21-02-2008, 20:28:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sen yine iyisin ben iis kuramıyorum, hata veriyor. Güncelleştirmeleri yüklüyorum onlardada hata veriyor.
    Xp gibisi yok.
  • 22-02-2008, 04:12:31
    #3
    Çilem.Net de resimli anlatım var. bende kullanıyorum vistada hiç bir sorun yaşamadım gayette memnunum