• 19-10-2014, 22:40:35
    #1
    Merhaba, smf forumunda birden bire özel mesaj gönderme butonu çalışmamaya başladı .Mesajı göndere basıyoruz ama hiç bir tepki alamıyoruz. Ne yapabilirim ?
  • 19-10-2014, 22:47:10
    #2
    ilk önce bu sorun siteye neyi kurduktan sonra başladı onu bulmalısınız.

    Tabloları onarmayı deneyin.

    PersonalMessage.php dosyası olması lazımdı galiba adı yedek alarak onu orjinaliyle değiştirip deneyin.

    Admin panelinden genel bir bakım yapmayı deneyin.

    Tüm bunları yaparken ful yedek almayı sakın unutmayın.