• 21-08-2014, 20:28:55
    #1
    iptal..
  • 21-08-2014, 20:34:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Postbit alanı geliştirilebilir hocam, ellerinize sağlık güzel olmuş.
  • 21-08-2014, 21:36:41
    #3
    Hocam usermenu'leriniz güzel oluyor , diğer temanızada baktım. Hayırlı satışlar.
  • 21-08-2014, 22:34:50
    #4
    Teşekkür ederim arkadaşlar.

    Postbit konusunda pek başarılı değilim maalesef. En iyisi bu şimdilik. Diğer temalarımda elimden geldiğince geliştireceğim şüpheniz olmasın.