• 10-02-2008, 16:57:18
    #1
    Arkadaşlar Benim Joomla Sitemde Title etiketi 2 Defa Yazıyo Şöyleki
    örneğin:' eğlence mekanınız' ama benim sitem: 'eğlence mekanınız - eğlence mekanınız' olarak yazıyo bir türlü çözemedim lütfen yardım edin..
    pm atarsanız veya ugurupa@hotmail.com ekleyip söylerseniz sorunu çok sevinirim.. teşekkürler şimdiden
  • 10-02-2008, 23:05:22
    #2
    Site adresini verirseniz bir bakalım duruma.
  • 11-02-2008, 17:52:02
    #4
    Anasayfanızın başlığı site başlığınız ile aynı ve 2. başlığı oradan alıyor. Zira anasayfa dışında menü ismi neyse o geliyor. Buna göre düzenleme yapabilirsiniz.
  • 19-02-2008, 20:33:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    iki saattir joomla da titleyi değistirmeye çalışıyorum akar abi nerden değişiyor bu title.
    buldum genel yapılandırmada gozumun içine bakıyomus o kadar dosya karıstırdım- o kadar mysql baktım :S
  • 19-02-2008, 20:36:31
    #6
    Genel Ayarlarda Site sekmesi. Sitenin İsmi