masaüstü programdan nasıl Login olunur?
0
●323
- 15-07-2014, 00:41:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.masaüstü program aracılığıyla herhangi bir siteye login olup istenilen verileri çekip masaüstü program içerisindeki veritabanına kayıt yapmam gerek yardım lütfen?