merhabalar arkadaşlar


sayfa ismi vermeyince
ilk atıgım index.hgtml deki titler geliyor
daha sonra güncelleme yaptım yeni
aspx dosyasını attım
ama facebook da hala eski title geliyor
sebebi ne olabiir