$('#rdoIlanTipi2').click(function(){ var els = document.getElementsByName('bulke');
els.item(bulke).disabled = true;
els.item(bulke).style.backgroundColor = "#F3F3F3";
els.item(bulke).style.opacity = 0.3;
var els2 = document.getElementsByName('gulke');
els2.item(gulke).disabled = true;
els2.item(gulke).style.backgroundColor = "#F3F3F3";
els2.item(gulke).style.opacity = 0.3;
}); İnternet Explorer'a özel javascript sorunu (Kodlar Çalışmıyor)
6
●2.661
- 22-06-2014, 18:38:55Merhaba arkadaşlar, Jquery'de şöyle bir durumla karşılaştım. Google Chrome, Firefox ve diğer browserlarda çalışan bir javascript kod blogum var sadece İnternet Explorer'da (Versiyon 10) çalışmamaktadır. Kodlarda IE'nin anlamadığı ne var? Javascript'e çok hakim olamadığım için kodun alternatiflerini üretemiyorum. Bu sorunu nasıl çözerim acaba. Kodlar aşağıda
- 22-06-2014, 19:05:27neden jquery seçicisi kullanıp javascript ile devam ediyorsun ? yada neden javascript yazcaksın jquery seçicisi kullanıyorsun ?
aşşağıdaki kodlar işini görecektir.
$(function(){ $('#rdoIlanTipi2').click(function(){ var items = $('*[name=bulke],*[name=gulke]'); items.attr('disabled',true); items.css({ backgroundColor:'#F3F3F3', opacity:'0.3' }); }); }); - 23-06-2014, 00:01:17Eline sağlık. Bilgisizlikten

Bu kodlarda internet explorer'da çalışmıyor. Sayfa yüklendikten sonra hangi option seçiliyse onun disabled true veya false olmasını sağlıyor. Buna alternatif olarak IE'nin anlayabileceği nasıl bir kod kullanabilirim. Uğraşın için teşekkür ederim.
// Sayfayı post ettikten sonra seçili gelen optionları kontrol ediyorum if($("#rdoIlanTipi2").is(":checked") || $("#rdoIlanTipi4").is(":checked")) { var els = document.getElementsByName('bulke'); els.item(bulke).disabled = true; els.item(bulke).style.backgroundColor = "#F3F3F3"; els.item(bulke).style.opacity = 0.3; var els2 = document.getElementsByName('gulke'); els2.item(gulke).disabled = true; els2.item(gulke).style.backgroundColor = "#F3F3F3"; els2.item(gulke).style.opacity = 0.3; } - 23-06-2014, 07:31:11İnternet explorer da çalışmadığını görmek isterim link atabilme şansınız var mıdır?
