asp de seo olayı
3
●631
- 05-02-2008, 16:01:57daha iyi açıklasan,
senin siten ne sitesi ve title ı nerden alacak veritabanında mı
url olsa daha iyi olur - 07-02-2008, 15:19:11sorundan anladıgım kadarı ile cevap vereyim , diyelimki bir oto galeri scriptin var aracların marka ve modellerini sayfana cektiğin gibi title bolumunede ekleyebilirsin ama bunu yaparken include ederek örnegin title.asp seklinde yaparsan daha verimli olur kanaatindeyim sayfanı actıgında gozune takılıp karısıklık olmasın diye...
tabi bu bahsettiğim seyin asp seo ile direk baglantısı var demiyorum seo isi bu kadar basit olamaz...