Arkadaşlar merhaba elimde bir asp script var bunu kurmak istiyorum web.config dosyası var sanırım database ayarları buraya yapılacak.
<connectionStrings>
<add name="DbConnection"
connectionString="Data Source=.\MSSQLSERVER2008; Initial Catalog=demo; User Id=demo; Password=asd123-;"
providerName="sqloledb"/>
</connectionStrings>
böyle bir satır var php çok kurulum yaptım ama asp ilk defa olacak. asp script kuran arkadaşlar yardımcı olabilir mi burada neyi nereye yazacağız birde hostta mysql değil mssql den mi hesap oluşturacağız ?
asp web config hakkında
0
●342