Menu Link Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Menu Link Sorunu
5
●
507
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Menu Link Sorunu
31-01-2008, 11:54:10
#1
EliKaPs
S.a Arkadaşlar Elimde Bi Menu Var ve Menudeki Linklere Tıklanınca Hep Yeni Pencerede Açıyor Bense Aynı Pencerede Açmasını İstiyorum Yardım Edebilir Misiniz ?
İsteyene Fla Atabilirim :'(
Şimdiden Sağolun.
31-01-2008, 12:00:59
#2
Okan
action kodlarından "_blank" leri "_top" yap kardeş
31-01-2008, 12:04:14
#3
xJiNx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
</head> kodunun altındaki satıra felan şu kodu yerlestir
<base target="_self">
31-01-2008, 12:04:55
#4
Okan
kardeş arkadaş fla diyor anlamadın galiba
31-01-2008, 12:27:24
#5
Okan
sorun çözülmüştür ...
31-01-2008, 12:28:28
#6
EliKaPs
webkarizma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sorun çözülmüştür ...
Tekrar Teşekkürler Usta.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler