• 31-01-2008, 11:54:10
    #1
    S.a Arkadaşlar Elimde Bi Menu Var ve Menudeki Linklere Tıklanınca Hep Yeni Pencerede Açıyor Bense Aynı Pencerede Açmasını İstiyorum Yardım Edebilir Misiniz ?

    İsteyene Fla Atabilirim :'(

    Şimdiden Sağolun.
  • 31-01-2008, 12:00:59
    #2
    action kodlarından "_blank" leri "_top" yap kardeş
  • 31-01-2008, 12:04:14
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    </head> kodunun altındaki satıra felan şu kodu yerlestir

    <base target="_self">
  • 31-01-2008, 12:04:55
    #4
    kardeş arkadaş fla diyor anlamadın galiba
  • 31-01-2008, 12:27:24
    #5
    sorun çözülmüştür ...
  • 31-01-2008, 12:28:28
    #6
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun çözülmüştür ...

    Tekrar Teşekkürler Usta.