öncelikle bir c# hastası olarak tabii ki .net diyeceğim. kaynakları microsoftun desteği ve yenilikleri açısından bence açık ara öndedir. delphi bilmem o yüzden delphi için de bilenden msg bekle
tabi ki c# daha güçlü bir dildir. delphi.net bildiğim kadarıyla borland tarafından visual studio ya benzer bir yapıyla sunuldu. sonuçta en hızlı gelişen ve web de en rahat kaynak bulabilieceğin dil c#.