• 23-01-2008, 17:26:07
    #1
    edit
  • 23-01-2008, 18:39:54
    #2
    edit
  • 25-01-2008, 22:49:52
    #3
    Öncelikle web.config dosyanda, hata mesajında belirtildiği gibi, mode="Off" yaparsan, gerçek hata mesajını görebiliriz
  • 25-01-2008, 23:37:35
    #4
    hata mesajlarını göstermek için dediğini yapmalısın
  • 08-02-2008, 14:11:12
    #5
    edit
  • 08-02-2008, 14:14:03
    #6
    edit
  • 08-02-2008, 20:40:32
    #7
    edit
  • 11-02-2008, 03:27:42
    #8
    öncelikle bir c# hastası olarak tabii ki .net diyeceğim. kaynakları microsoftun desteği ve yenilikleri açısından bence açık ara öndedir. delphi bilmem o yüzden delphi için de bilenden msg bekle
  • 11-02-2008, 13:55:01
    #9
    tabi ki c# daha güçlü bir dildir. delphi.net bildiğim kadarıyla borland tarafından visual studio ya benzer bir yapıyla sunuldu. sonuçta en hızlı gelişen ve web de en rahat kaynak bulabilieceğin dil c#.