Merhaba arkadaşlar www.kayabeyi.com sitesinin haber ekleme bölümünde problem yaşıyorum.

Bir arkadaşa sorduğumda verdiği cevap ;

Alıntı
sitenin haber bölünmünü neden çalışmadığını buldum . hosting firması büyük ihtimalle serverlarının işletim sistemin windows 2003 den windows 2008 e yükselttiler.

Bu yüzden iis 6 versiyonunda 7 ye yükseldi . eskiden çalışan java scriptler izinlerden vs. lerden çalışmıyor .

bendeki sanal windows xp makinasında çalıştırıp denedim .
Bunun için yapabileceğim birşey var mı ?

Problem şöyle ki ; Haber ekleme bölümünde, kısa içerik bölümü görünüyor lakin uzun içeriği gireceğim bölüm görünmüyor.