• 30-01-2014, 13:49:50
    #1
    Arkadaşlar Ben Procedurle Tablo seçip bu tablodan veri almak istiyorum Fakat ne yaptıysam hatayı aşamadım yardımcı olursanız sevinirim Aldığım Hata

    Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers hata '80040e14'

    [MySQL][ODBC 5.1 Driver][mysqld-5.5.15]You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Exec deneme' at line 1

    /2/1.ASP, satır 5

    <%
    
    <!-- #include file="baglanti.asp" --> 
    
    Set rs = baglanti.Execute("Exec deneme")
    
    Do Until rs.Eof
    
    Response.Write rs("ad") & "<br>"
    
    rs.Movenext
    
    Loop
    
    %>
    Procedur Kodlarım

    [/php]

    CREATE DEFINER=`xxxweb2`@`%` PROCEDURE `deneme`(`Param` int(11))
    BEGIN
    SELECT * FROM f_anakategori;
    END;
    [/php]

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:49:50 -->-> Daha önceki mesaj 12:10:00 --

    Yokmu Bilgisi Olan Arkadaşlar.
  • 30-01-2014, 15:02:54
    #2
    Birincisi mysql stored procedure da veri almak için Exec komutu kullanılmaz, zaten mysql de Exec diye bir komut yok.
    CALL StoredProcedureIsmi();
    komutunu kullanman lazım.

    İkincisi stored procedure 'ünü doğru bir şekilde tanımladınmı?

    Üçüncüsü eğer karmaşık verileri asp kod kısmında kısa bir kodlama ile alayım diyorsan bunu View ile yap bence.

    Farkı stored procedure uzun uzadıya kod olan işlem yapmaktırmak için kullanılır.
    View lar geriye veri döndürmek için kullanılır.
    Daha çok detayları varda yazmaya vaktim yok.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:02:54 -->-> Daha önceki mesaj 14:48:38 --

    Konudaki mesajımı okudun birşey yaz bari.
  • 30-01-2014, 15:17:35
    #3
    BigCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birincisi mysql stored procedure da veri almak için Exec komutu kullanılmaz, zaten mysql de Exec diye bir komut yok.
    CALL StoredProcedureIsmi();
    komutunu kullanman lazım.

    İkincisi stored procedure 'ünü doğru bir şekilde tanımladınmı?

    Üçüncüsü eğer karmaşık verileri asp kod kısmında kısa bir kodlama ile alayım diyorsan bunu View ile yap bence.

    Farkı stored procedure uzun uzadıya kod olan işlem yapmaktırmak için kullanılır.
    View lar geriye veri döndürmek için kullanılır.
    Daha çok detayları varda yazmaya vaktim yok.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:02:54 -->-> Daha önceki mesaj 14:48:38 --

    Konudaki mesajımı okudun birşey yaz bari.
    Kullandığımda Bu Hatayı Alıyorum

    Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers hata '80004005'

    [MySQL][ODBC 5.1 Driver][mysqld-5.5.15]Incorrect number of arguments for PROCEDURE panel.Stok_Liste; expected 1, got 0

    /2/1.asp, satır 3


    3 Satır Aşağıdaki Gibi Şuan Hocam

    <% set baglanti = baglanti.execute("CALL Stok_Liste();")

    Prosedürüm İse bu şekilde

    CREATE DEFINER=`xxxweb2`@`%` PROCEDURE `Stok_Liste`(`Param` int(11))
    BEGIN
    SELECT * FROM stokliste;
    END;