• 21-12-2013, 09:09:44
    #1
    vista 32 bit işletim sistemime format attıktan sonra iis 7 kurdum

    odbc connector kurdum

    fakat eskiden serverımdaki msql databesime bağlanabilirken şimdi
    Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers hata '80004005'

    [Microsoft][ODBC Driver Manager] Veri kaynaðý adý bulunamadý ve varsayý*** sürücü belirtilmemiþ
    hatası alıyorum

    bağlantım şu şekilde

    adoCon.open = "Driver={MySQL ODBC 3.51 Driver};Port=3306;Option=3;Server=xx.xxx.xx.xxx;Us er ID=xxx;Password=xxx;Database=xxx;stmt=SET NAMES 'latin5';"

    nasıl düzeltebilirim ?
  • 22-12-2013, 16:58:33
    #2
    sorunu çözdüm

    MySQL ODBC 3.51 Driver yükleyince düzeldi

    daha önce MySQL ODBC 5.2 Driver kurmuştum