• 08-07-2006, 22:01:52
    #10
    Bu senin düşüncendir, saygı duyarım .. phpBB2 gibi düşün ..
  • 09-07-2006, 19:37:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kendi duzenledigi urunun yeni versiyonunu cikariyor ne var bunda licence yine ayni degisiklik yok ki