• 05-01-2008, 15:49:11
    #1
    Siteme Tema ve Görünümden yüklediğim hiçbir tema olmuyor. Seçince sadece yazılar oluyor. Ne yapacağım?
  • 05-01-2008, 15:51:53
    #2
    temayı ftp den themes klasorune atıyormusun site adresini verirsen bakabilirim
  • 05-01-2008, 15:59:04
    #3
    Özelden adresi yazdım.
  • 05-01-2008, 15:59:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ftp atiyorsunuz yardimci olabilirim,
    SMF den cok iyi anlarim msn adresinizi yollayin.
  • 11-01-2008, 16:11:09
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    temayı zipten çıkar yüklemeye çalıştığın temanın dosyasına gir içine dosyaları tekrar at olmazsa admin@forumkabus.net
  • 11-01-2008, 19:57:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    buyur kardesım resımlı anlatımını yaptım aynısını yap rahatlıkla yuklersın