CF ( Cold Fusion ) - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

CF ( Cold Fusion )

13

●

5.753

  • R10.net
  • Genel Programlama - Yazılım
  • Web Tabanlı Uygulamalar
  • CF ( Cold Fusion )
  •  
  • 1
  • 2
  • 01-01-2008, 11:53:25
    #1
    Cenk
    Cenk
    Cold Fusion

    Cold Fusion (Application Server) en iyi application serverı olarak sayılabilir. Bildiğiniz programlama dillerinin yapısına sahiptir ve kolay bir dildir. Diğerlerine göre daha hızlı öğrenilebilen, ayrıca güzel dinamik sayfalar geliştirmeye uygundur.
    ( CF; - Uygulama Sunucudur. (Application Server).
    - Aynı zamanda kullanışlı bir dildir. (CFML - Cold Fusion Markup Language) )

    1-) Veri tabanları ve tablolardan veri okumak.
    2-) Her türlü database e bağlanmak için büyük kolaylık tanıyan servisleri (service) içerir.
    3-) HTTP - FTP işlemleri kolayca gerçekleştirmek.
    4-) Rahatça Kredi kartı işlemleri
    5-) E-Posta işlemleri (e-posta mesajları üretmek ve almak gibi)
    6-) Form işleme ve güncelleme
    7-) CF (ColdFusion) Intranet ve Extranet programları geliştirmenizde size yardımcı olur.


    ColdFusion 8 Hakkında Bilgi: Medyasoft

    Not: Kurulumu hakkında bilgiyi AdobeTURK :: ColdFusion MX Kurulum Notları (Windows XP/2000) dan ulaşabilirsiniz.


    Yavaş yavaş öğrenmeye çalıştığım ve hakkında makaleler okuduğum bir dildir. Kendi okuduklarımın, aldığım notların, bazı makalelerin bir özetidir.
  • 01-01-2008, 23:33:30
    #2
    Ekstra
    Ekstra
    Cfml ile 2 aylık geçmişim oldu, kodlama olarak değilde server taraflı şirketti cf sunucularını cf 8.0 yükseltiyorduk, programı alan şirketlerin serverını ayarlıyorduk vs. vs.

    Cfml basit bir dil fakat cf sunucular olmadık yerlerde sorun çıkartıyor, lisans ücretleri çok pahalı 7.500 $ civarı bir fiyatı vardı bildiğim kadarıyla, deli gibi ram ve işlemci kullanıyor.
    Zaten javanın üstüne yazılmış bir dil, flashla veri alıp vermek son derece basit.

    Ben tercih etmedim bu dili, php yada asp.net bilmek daha iyi bana göre.
  • 02-01-2008, 00:35:23
    #3
    Prof.Huko
    Prof.Huko
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Buradanda Bilgi edinebilirsiniz CFFaq.com
  • 02-01-2008, 01:21:29
    #4
    Ekstra
    Ekstra
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradanda Bilgi edinebilirsiniz CFFaq.com
    İngilizce e-kitap ve makaleler çok sayıda var ama önemli olan türkçe bulmak
  • 02-01-2008, 19:30:19
    #5
    Prof.Huko
    Prof.Huko
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce e-kitap ve makaleler çok sayıda var ama önemli olan türkçe bulmak
    Dikkatli baksaydiniz türkcenin'de oldugunu görürdünüz.

    Buyrun size tam link vereyim
    CFFaq.com
  • 02-01-2008, 20:38:12
    #6
    Cenk
    Cenk
    Türkçe Kitaplar:

    Başlangıç: I D é E F I X E - Kitap+CD - Macromedia ColdFusion MX ile Web Uygulamaları Geliştirme - Ben Forta, Nate Weiss, Angela Buraglia, Leon Chalnick
    ( ref. link: Ortak Satış | Türkiye'nin En çok Kazandıran Sitesi |Bilgisayar Kitapları-Medyasoft Yayınları-Macromedia Coldfusion Mx İle Web Uygulamaları Geliştirme,Macromedia Coldfusion MX, Macromedia Coldfusion MX Eğitim Cd, Macromedia Coldfusion MX Eğitim Seti, )

    Geliştirme: Ortak Satış | Türkiye'nin En çok Kazandıran Sitesi |Bilgisayar Kitapları-Medyasoft Yayınları-Macromedia Coldfusion MX Geliştirici,Macromedia Coldfusion MX, Macromedia Coldfusion MX Eğitim Cd, Macromedia Coldfusion MX Eğitim Seti, Macromedia Coldfusio
  • 24-09-2008, 15:54:44
    #7
    Mustinet
    Mustinet
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cfml ile 2 aylık geçmişim oldu, kodlama olarak değilde server taraflı şirketti cf sunucularını cf 8.0 yükseltiyorduk, programı alan şirketlerin serverını ayarlıyorduk vs. vs.
    Cfml basit bir dil fakat cf sunucular olmadık yerlerde sorun çıkartıyor, lisans ücretleri çok pahalı 7.500 $ civarı bir fiyatı vardı bildiğim kadarıyla, deli gibi ram ve işlemci kullanıyor.
    Zaten javanın üstüne yazılmış bir dil, flashla veri alıp vermek son derece basit.
    Ben tercih etmedim bu dili, php yada asp.net bilmek daha iyi bana göre.
    zaten iyi,yararlı,hızlı işe yarar bir dil olsaydı kullanım oranı daha yüksek olurdu. Hepimizin bildiği ve tecrübe edindiği gibi internette hüküm süren dillerin arasında cf yok adının geçmemesinin yanı sıra pek fazla merak edende yok.
  • 30-09-2008, 00:26:48
    #8
    Nettek
    Nettek
    Üyeliği durduruldu
    işe yaramaz mı ?
    referans: Adobe
  • 10-12-2008, 08:59:46
    #9
    Cenk
    Cenk
    Php, asp daha avantajlı ve kullanışlı olsa da cf de küçümsenemeyecek düzeyde bir dildir.
  •  
  • 1
  • 2
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279
      SeoSmm PanelHostingSmm panelSmm PanelTrendyol InfluencerSmm PanelHostingSmm PanelTakipçi satın alAntalya HaberHosting
      İpucu
      Instagram, fotoğraf ve videolardan oluştuğu için veri kotanızı hızla tüketebilir. Instagram'ın veri kullanımını azaltmak için profilinizi açın ve sağ üstten seçenekler düğmesine dokunun. "Mobil ağ kullanımı" altında "Daha az veri kullan" seçeneğini etkinleştirin.
      R10.Net'i Takip Et
      Şu anda forumda:
      42.259 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.402.547
      Mesajlar:
      29.816.761
      Üyeler:
      223.041
      Son kayıt olan üye
      onurjones
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol